On taas aikaa vierähtänyt ja suunnitellut tarinat jääneet kirjoittamatta mutta kerrotaan kuitenkin la 16.8.08 Kouvolan raviradalla ollesta KV-näyttelystä, johon Max osallistui.

Vettä tuli koko päivän mutta kasvattaja Bonnywapit oli onneksi tuonut mukaan paviljongin, jonka alla värjöttelimme sateelta suojassa. Whippet arvostelu alkoi 09:00, tuomarina Cristian Vantu, Romania.

Max pärjäsi upeasti, tuloksena JUN/Eri3, olin todella tyytyväinen vaikka varpaani sandaaleissa kahlasivatkin lätäköitä (sadetakki, sukat ja lenkkarit jäivät autoon).

Kiitän vielä kerran mukana olleita, oli tosi nastaa, sää ei haitannut tippakkaan ja olen myös varma, että se 10v. lisää kunkin ikään saavutettiin helposti mikäli se nauraminen niitä vuosia tuo.

Tänään oltiin Bobbyn ja Maxin kanssa koirapuistossa jossa Max otti kaiken ilon irti, voi sitä rallia. Bobby on jo antautunut, ei lähde enää edes juoksemaan Maxin kanssa kun ei vauhdissa pysy muuta touhusipa ja leikki muiden koirien kanssa.

Niin, ja koulutkin alkoivat n. vko sitten! Olen ollut kesälomalla nyt viikon ja siten olen ollut onnekas, että olen saanut kyyditä Essiä kouluun ja muutenkin ollut häntävarten tämän koulun alun. Kaksi viikkoa palvelu vielä pelaa ja sitten palaan takaisin töihin.

Seuraava näyttelyyn osallistuminen onkin lokakuussa Lempäälässä, johon Maxin ilmoitan. Bobby osallistuu show-touhuun ensi kevät-kesällä. Bobbylle voisi sulatella pakkasesta fasaanikukon ja tehdä jälkiä, siitä se todella tykkää.